لاراول چیست؟فریمورک laravel در طراحی سایت چه کمکی به ما میکند؟

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

لاراول چیست؟فریمورک laravel در طراحی سایت چه کمکی به ما میکند؟

لاراول چیست؟فریمورک laravel در طراحی سایت چه کمکی به ما میکند؟


پیش از طراحی سایت فروشگاهی  جواب به پرسش لاراول چه میباشد بهتر میباشد بدانید که فی مابین گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی، PHP به جهت توان و انعطاف‌پذیری بالا در دنیای اینترنت حدودا بی‌حریف میباشد. بیشتراز ۸۰% اینترنت‌تارنما‌های دنیا از لهجه اپ نویسی php برای توسعه و گسترش به کارگیری کرده‌اند. هم‌چنین برخی پلتفرم‌های توان‌مند نظیر ورپرس و جوملا نیز بر اساس این لهجه می‌باشند. در کنار لهجه اپلیکیشن‌نویسی PHP مفهومی به اسم کادر ورک (Framework) نیز به وجود آمده میباشد. قاب ورک‌ها چارچوبی برای نرم افزار‌نویسی بی آلایش‌خیس و منعطف‌خیس برای نرم افزار‌نویسان آماده می‌نمایند. یکی این کادر‌ ورک‌ها که در سال‌های اخیر کاربرد وسیع‌ای پیدا نموده است کادر‌ ورک لاراول میباشد.همینطور یادگرفتن لاراول که از شایسته ترین زمان های ویدیویی آکادمی آی تی است را برای تبدیل شدن به یک اپلیکیشن نویس لاراول از دست ندهید. در‌پی به معرفی Laravel، تجهیزات، مزایا و معایب و بقیه خصوصیت‌های آن خوا هیم پرداخت.

لاراول چه میباشد؟



لاراول (Laravel) چه می‌باشد و چه کمکی به اپلیکیشن‌نویسان می‌نماید؟
Laravel یک چارچوب نرم افزار‌نویسی اینترنت با استعمال از زبانی بی آلایش و قابل درک میباشد. توسط‌ی لاراول، میتوانید با نادر‌ترین همت چیزهای کوچکی ساخت‌و‌ساز فرمائید.از برهه زمانی تکثیر نخستین در سال ۲۰۱۱ ، لاراول پرورش متعددی را تجربه نموده است. در سال ۲۰۱۵، پرطرفدارترین کادر ورک PHP در GitHub شد و به بالاترین سطح چارچوب نرم‌افزار‌نویسی در سراسر دنیا رسید.

Laravel روی مخاطب پایانی تمرکز می‌نماید. این بدان معناست که تمرکز روی آسانی، وضوح و سهولت انجام عمل میباشد. اپلیکیشن‌نویسان و کمپانی‌ها برای ساختن همگی اجزای اینترنت از پروژه‌های سرگرمی بی آلایش تا روش‌شغل های پیچیده از آن استعمال می‌نمایند.



تاریخچه لاراول
Laravel به وسیله راز تیلور اتول تحت عنوان تلاشی برای جایگزینی عالی برای چارچوب کهن‌خیس PHP با اسم CodeIgniter ساخت و ساز شد. برهان این فرمان این بود که CodeIgniter خصوصیت‌های فوق العاده‌ای مانند پشتیبانی از احراز نام‌و‌نشان داخلی مشتری و جواز مطلوب استفاده کننده را ارائه نکرده میباشد. در نهم ژوئیه ۲۰۱۱، Laravel اولی ورژن بتا خویش را منتشر کرد و بعداً در به عبارتی ماه، Laravel 1 منتشر شد. به جز تأیید نام و نشان، لاراول همینطور از پشتیبانی محلی، اکران‌ها، مدیر گرد هم آیی‌ها، مسیریابی، درخواست به در دست گرفتن کننده خاص و بقیه خصوصیت‌های شگفت انگیز شامل است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.