راهنمای بی نقص فراگیری طراحی وب از مبنا

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

راهنمای بی نقص فراگیری طراحی وب از مبنا


راهنمای بی نقص فراگیری طراحی وب از مبنا ، همینطور فرآیند طراحی سایت و شروع فراگیری طراحی وب ماهر از نخست تا آخر با سید محمد حسین حسینی بصورت مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته ؛

یادگیری و فراگیری طراحی سایت امروزه مانند یک سپرده گذاری میباشد .سپرده گذاری خیر چندان بلند بازه و دشوار ؛ چون هرگاه که شما به حد قابل قبولی از احاطه بر طراحی سایت برسید ، بازار فعالیت برای شما لحظه شماری می‌نماید.

طراحی سایت فروشگاهی

فهرست موضوعات [پنهان]

یادگرفتن طراحی وب از شالوده و ماهر
پیش نیاز یادگیری و یادگرفتن طراحی سایت
فرآیند طراحی سایت و استارت یادگیری
پباده سازی فرونت اند در وبسایت
پباده سازی بک اند در تارنما
فراگیری HTML و CSS
مثال کد HTML
فراگیری Javascript یا این که JS
یادگرفتن لهجه PHP ( لهجه های بک اند یا این که سمت سرور )
فراگیری طراحی وب از اساس و ماهر
ساخت وب سایت حقیقتا یک عشقه . عشقی که انسان رو ناچار میکنه از صبح تا شب تنها کد بزنه ، پباده سازی کنه و خلاقیت به خرج بده .یادگیری طراحی وب نیاز به یک سری پیش نیاز داره که نباید ازش غافل شد چون نداشتن هر کدام ازین پارامتر ها در مسیر یادگیری ساخت وب سایت ممکنه شوق شما معدود کنه و یا این که بازدارنده از ادامه روش بشه.

امروزه با اومدن سیستم های رئیس محتوا مثل وردپرس ، جوملا ، دروپال و امثالهم فعالیت برای برنامه نویسان و طراحان سایت خیلی آسون خیس گردیده و ساخت وب سایت فارغ از علم برنامه نویسی دیگر نا ممکن وجود ندارد .

در حالتی‌که می خواهید ساخت وب سایت رو با سیستم های رئیس محتوا فقط حافظه بگیرید ، بایستی در لحاظ داشت که با وجود به این شکل CMS هایی ، درصورت نیاز به بازنویسی قالب ها و ساختار وب سایت ،نیاز به کدنویسی پیدا خواهید ، پس یادگیری طراحی وب با برنامه نویسی ، به شما سفارش می شود.ضمن اینکه شما میتوایند با قرائت یادگرفتن طراحی وب با وردپرس ، سوای نیاز به برنامه نویسی آغاز به ساخت سایت نمایید.

یادگرفتن طراحی وب از اساس
فراگیری ساخت وب سایت از شالوده
پیش نیاز یادگیری و یادگرفتن ساخت وب سایت
خلاقیت در طراحی سایت : یکی وسیع ترین موضوعاتی که اشخاص این حوزه می بایست در لحاظ بگیرند ، خلاقیت در ساخت سایت میباشد. نداشتن خلاقیت در طراحی وب ، ممکن شما رو از مسیر یک طراح وبسایت ماهر شدن به دور نماید.

عشق و علاقه به ساخت سایت : نیاز به بیان کردن جملا‌ت کلیشه ای وجود ندارد. بدیعی میباشد که در کاری در صورتی‌که عشق نباشد احتمال ناکامی بسیار بیش تر میباشد.

شناخت با اصطلاحات ساخت وب سایت : هر که میخواد ساخت وب سایت رو آغاز کنه ، می بایست مقالاتی مانند همین نوشته‌ی‌علمی ” یادگرفتن ساخت سایت از اساس و روند ساخت وب سایت ماهر از تازه کار تا توسعه یافته ” با گشت زنی در وب و قرائت کتاب و روزنامه و.. پیدا کنه و بخونه تا در یادگرفتن های تخصصی درصورتی که به فرض گفته شد سیستم رئیس محتوای وردپرس ، یا این که پباده سازی فرونت اند ، پباده سازی بک اند ، افزونه و.. هزارتا اصطلاح دیگه ، همون لحظه تو ذهنش بیاد که وردپرس چه است؟ کاربرد افزونه چیه ؟ پباده سازی فرونت اند یعنی چه؟ پباده سازی بک اند یعنی چه؟ و پاسخ تک تکشونو بدونه تا بتونه با فراگیری یاور بشه.

پیش نیاز یادگیری و فراگیری طراحی سایت
پیش نیاز یادگیری و فراگیری طراحی سایت
۰ ۰

مبانی برنامه نویسی شی گرا (OOP) در پایتون

برای یادگیری مبحث مهم برنامه نویسی شی گرا در پایتون، مفاهیم زیر را هم در قسمت تئوری و هم پیاده سازی بررسی خواهیم کر:.

1- کلاس (Class)

2- شی (Object)

3- وراثت (Inheritance)

4- صفت (Attribute)

5- متد (Method)

در ادامه آموزش برای برنامه نویسی شی گرا به اختصار از OOP استفاده می کنیم. بریم یادگیری OOP در پایتون را شروع کنیم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.