یادگیری زبان نرم افزار نویسی

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

یادگیری زبان نرم افزار نویسی

 یادگیری یک گویش نرم افزار نویسی (یا این که سه)

زمانی که شاخه اپلیکیشن نویسی خویش را پیدا کردید و طراحی سایت فروشگاهی  آن را گزینش کردید، بایستی گویش‌های مربوط به آن موضوع را حافظه بگیرید. برای مثال، شما نیاز به یادگیری SQL دارید تا یک مدیریت مقر داده گردید، برای اینکه یک نرم افزار نویس اینترنت یا این که فرانت گردید نیاز دارید تا CSS و جاوا اسکریپت حافظه بگیرید و در حالتی‌که می خواهید آغاز به تولید برنامه‌هایی برای گوشی نمائید، به یادگیری لهجه‌هایی مانند Java یا این که Swift نیاز دارید.

 

با استناد به نوشته‌ی‌علمی منتشر گردیده در وب لاگ کشور‌ایران تلنت: گویش‌های اپ نویسی متعددی در بازار وجود دارااست که از آن ها در پباده سازی و طراحی سایت، اشکال نرم افزار و دیگر امور به کارگیری می گردد. کلیه این لهجه‌ها در مکان خویش و در نوع مصرفی که دارا هستند، دوستداشتنی میباشند و برنامه نویس ها بخش اعظمی آنان را حافظه به دست آوردن و به کارگیری می‌نمایند. ولی پرسش اینجاست که کدام لهجه نرم افزار نویسی برای هر که میخواهد نو وارد منطقه اپ نویسی خواهد شد و مبتدی و تازه کار اکانت میگردد، بهتر و آینده دار میباشد.

 

در ذیل برخی از دوست داستنی‌ترین و لهجه های نرم افزار نویسی آینده دار آورده شده‌است. نخست در زمینه‌ی کل این گویش‌ها تحقیق نمائید تا از یادگیری گویش‌های نرم‌افزار نویسی مطلوب برای شاخه‌ای که امیدوارید وارد آن گردید، اطمینان نتایج فرمائید.

 

Python/پایتون

 

CSS-HTML/ سی اس اس – اچ تی ام ال

 

JavaScript/جاوا اسکریپت

 

Java/جاوا

 

Swift/سویفت

 

Solidity/سالیدیتی

 

Ruby/روبی

 

مرحله 4: تمرین، تمرین و تمرین

مطمئنا دوست دارید بدانید که به چه شکل می‌قدرت درین شغل رشته‌ای شد، صراحت دارد؟

 

شما برای رشته‌ای شدن بایستی تمرین نمایید، تمرین نمائید و گشوده هم تمرین فرمائید. کلید تبدیل شدن به یک اپ نویس خوب تمرین میباشد! شما بایستی از به عبارتی لحظات اول یادگیری، تایپ کردن کد را تمرین نمائید.

 

کدهایی که می‌نویسید را به اشخاص دیگر به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید عمل شما‌را عیب گیری نمایند. هر روز چیز جدیدی را آزمون نمایید و حافظه بگیرید و تمرین نمایید، تازمانیکه تماماً مسلط به کل جنبه‌های گویش‌های منتخب خویش باشید.

 

مرحله 5: استارت به ساختن مثال عمل نمائید

 

 

در حالی که سرگرم تمرین میباشید، بایستی برای خویش مثال فعالیت صحیح فرمایید. یکی کلیدهای برد و جستن شغل، داشتن یک ویترین مطلوب از کارهایتان میباشد که بتوانید آن را به کارفرمایان نشان دهید.

 

زمانی برای درخواست شغل تحت عنوان یک نرم افزار نویس به شرکتی می روید، به خاطر داشته باشید که احتمالاً اشخاص دیگری نیز وجود دارا هستند که درخواست کننده به عبارتی فعالیت می باشند. شما بایستی خویش را بهتر و برتر از آنها نشان دهید تا بتوانید آن شغل را به دست آورید و این با مثال شغل های شما شدنی میباشد.

 

مرحله 6: درخواست شغل دهید

اینک شما به خیر حافظه گرفته‌اید که چه‌گونه یک اپلیکیشن نویس خوب باشید. شما یک شاخه از نرم افزار نویسی را گزینش کردید، استارت به یادگیری مهارت‌ها و گویش‌های اپلیکیشن نویسی دارای ارتباط به آن را کردید و با تمرین برای خویش مثال ساختید.

 

شرایط کنونی دوران آن رسیده که برای یک مجال شغلی درخواست دهید. رزومه خویش و هر داده ها دیگری را که کارفرمایان میخواهند را بفرستید و معطل جواب بمانید.

 

در شکل قبولی در گردهمایی گفتگو بسیار خوب فعالیت فرمائید و مهارت سخن در مذاکره را نیز خاطر بگیرید. یکسری گفتمان نخستین را تحت عنوان تمرین نگاه نمائید. به درخواست‌های خویش ادامه دهید تا بتوانید شغل مطلوب و ایده آل خویش را پیدا فرمائید.

 

مرحله 7: هیچوقت یادگیری را متوقف نکنید!

اپ نویسی نیز مانند دیگر شغل ها، هر روز پیشرفت دارا هستند و آپدیت می‌گردد. اینکه فقط خاطر بگیرید چه گونه نرم‌افزار نویس گردید، آینده شمارا تضمین نمی‌نماید و شما بایستی خویش را با فناوری و پیشرفت نرم افزار نویسی آپدیت فرمایید. شما در نرم افزار نویسی، بایستی یادگیری مهارت‌های نو و لهجه‌های تازه را ادامه دهید.

 

هر روز چیزی نو در اپ نویسی حافظه بگیرید و تمرین نمایید تا بتوانید یک نرم‌افزار نویس فن‌ای و آپدیت باشید. این به عبارتی چیزی میباشد که کل کارفرمایان و کمپانی‌ها در پی آن می باشند.

 

تهنیت میگوییم، در حال حاضر بایستی دقیقاً بدانید که به چه شکل یک اپلیکیشن نویس گردید. با یادگیری اپ نویسی میتوانید خویش را فراهم مجال های شغلی برای استخدام اپ نویس فرمایید و سود زحمات خویش را مشاهده کنید. با پی بردن آینده شغلی نرم افزار نویسی می توانید آینده شغلی خویش را فکر کنید و به آن امیدوار باشید.

 

آینده شغلی نرم افزار نویسی

در کشور‌ایران مشاهده میکنیم که روز آپدیت به کسانی که به حرفه و رشته نرم‌افزار نویسی عشق و علاقه مند می شوند، افزوده می شود. آن‌ها به‌دنبال کسب درآمد بالا و همینطور همگام شدن با تکنولوژی می‌باشند. اصلاح کردن برنامه گوشی و همینطور طراحی وب سایت‌تارنما، مثلا شغل های مهمی می باشند که برنامه نویس ها گسترده سراغ آن می روند و از آنان درآمد کسب می‌نمایند. آینده شغلی نرم افزار نویسی در کشور ایران، به طور کامل به تکنولوژی و فناوری دارای ربط میباشد و با ظهور هر دانش و فناوری نو، این فن دستخوش تغییر تحول می‌گردد.

 
۰ ۰

در انتخاب زبان می توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید: سطح دشواری، علاقه، اولویت های شخصی، مهاجرت احتمالی، اهداف آینده و غیره.

آیا علاقه مند به بهبود موقعیت شغلی خود هستید، به دنبال شغل بین المللی می گردید، به دنبال ماجراجویی هستید یا فقط می خواهید شانس خود را امتحان کنید.

دلایل بی شماری برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارند.

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

طبق گفته های مجله معتبر فوربس، تا سال 2050، 750 میلیون فرانسوی زبان در جهان وجود خواهند داشت. بیش از 50٪ کلمات موجود در زبان انگلیسی از فرانسه قرض گرفته شده اند، بنابراین یادگیری زبان آن نسبتا آسان تر خواهد بود. طیف گسترده ای از مشاغل به زبان فرانسوی نیاز دارند، این زبان امکانات شغلی زیادی را ارائه می دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.