نرم افزار نویسی با پایتون

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

نرم افزار نویسی با پایتون

نرم افزار نویسی اینترنت با پایتون

فایلی به اسم app.yaml در فولدر مهم پروژه ساخت و قطعه کد تحت در آن قرار داده میگردد:

طراحی سایت فروشگاهی

runtime: python27

 

api_version: 1

 

threadsafe: true

 

handlers:

 

- url: /static

 

static_dir: static

 

- url: /.*

 

script: main.app

 

libraries:

 

- name: ssl

 

version: latest

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

runtime: python27

 

api_version: 1

 

threadsafe: true

 

handlers:

 

- url: /static

 

static_dir: static

 

- url: /.*

 

script: main.app

 

 

 

 

libraries:

 

- name: ssl

 

version: latest

 

فایلی به اسم appengine_config.py در فولدر مهم پروژه ساخت و ساز و قطعه کد ذیل در آن قرار داده می شود:

 

from google.appengine.ext import vendor

 

# Add any libraries installed in the "lib" folder.

 

vendor.add('lib')

 

1

 

2

 

3

 

from google.appengine.ext import vendor

 

# Add any libraries installed in the "lib" folder.

 

vendor.add('lib')

 

با به کارگیری از قطعه کد تحت، تعلق‌های نرم‌افزار‌نویسی در فولدر lib نسخه برداری میشوند:

 

pip install -t lib -r requirements.txt

 

1

 

pip install -t lib -r requirements.txt

 

در غایت، از روش قطعه کد پایین، پروژه درج شده، بر پایه ی Project ID ذخیره گردیده در پلتفرم Google Cloud به اشتراک گذارده می‌گردد.

 

gcloud auth application-default login

 

gcloud config set project

 

gcloud init

 

gcloud app deploy app.yaml

 

1

 

2

 

3

 

4

 

gcloud auth application-default login

 

gcloud config set project

 

gcloud init

 

gcloud app deploy app.yaml

 

بعد از اجرای امرها بالا و با به اشترا‌گذاری پیوند اپ، اپ کاربردی ذیل اینترنت بوسیله عامه مردم قابل دسترسی و به کار گیری خواهد بود. کدهای بی نقص پیاده‌سازی این نرم افزار کاربردی، از روش پیوند [+] قابل دسترسی میباشد.

 

گروه فراگیری‌های مربوط به گویش اپلیکیشن‌نویسی پایتون که در خبر نامه فرادرس تنظیم گردیده‌اند و وقف عام مخاطبان و خواننده گان در دسترس قرار گرفته‌اند، در اینجا جمع آوری گردیده‌اند. در شرایطی که که رغبت دارید با گویش نرم افزار‌نویسی پایتون و طریق کدنویسی درین گویش آشنا گردید، پیشنهاد میشود که فراگیری‌های ارائه گردیده در‌این مقاله را مطالعه نمائید.

 

۰ ۰

حلقه for در پایتون

حلقه for بخشی از کد را برای مجموعه ای از مقادیر تکرار می کند.

براساس آنچه در توضیحات پایتون آمده است، حلقه for در پایتون کمی متفاوت تر از عملکرد آن در زبان هایی مانند جاوا اسکریپت یا C کار می کند.

حلقه for یک متغیر تکرار کننده دارد که مقادیر لیست (یا آرایه یا رشته) ارائه شده را پیمایش کند و در هر تکرار کد بدنه حلقه برای مقدار متغیر اجرا می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.