پلاگین ریسپانسیو کردن وردپرس

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

پلاگین ریسپانسیو کردن وردپرس

پلاگین ریسپانسیو کردن وردپرس

پلاگین WPtouch

 

همانگونه که در  طراحی سایت فروشگاهی بالا اشاره کردیم ما در‌این نوشته‌علمی به دو طریق جهت Responsive تارنما ارائه خوا‌هیم کرد که یکی‌از این طرز ها با به کارگیری از پلاگین کاربردی وردپرس و طرز دوم با استعمال از کد است که نخست به پلاگین ها و فراگیری عمل با این افزونه ها می‌پردازیم او‌لین افزونه که به اسم آن اشاره کردیم WPtouch است که در نوع خویش یکی شایسته ترین پلاگین ها جهت این فعالیت به شمار می رود.در پی به‌این پلاگین تلفن همراه وردپرس که قابلیت و امکان ریسپانسیو کردن خود کار را بر روی وردپرس و قالب وردپرس اعمال می نماید خوا هیم پرداخت و به شیوه عمل با آن را نیز فراگیری خوا هیم بخشید.

 

فعالیت با این افزونه بسیار ریلکس و معمولی میباشد کافیست این پلاگین را دانلود و نصب نمائید بعداز نصب و راه‌اندازی شما در نصیب مدیر وردپرس آیتم‌ای به اسم WPtouch خواهید داشت که میتوانید بر روی این مورد کلیک و وارد پیکربندی آن گردید. قابل ذکر میباشد که‌این افزونه در دو ورژن مجانی و پرمیوم ارائه گردیده که ما در‌این فراگیری به ورژن بدون پول آن میپردازیم.

 

 

 

پلاگین ریسپانسیو WPtouch

 

 

خصوصیت خوب این افزونه پیکربندی پیش فرض آن میباشد که شما نیازی به انجام پیکربندی ندارید صرفا کاری که می بایست انجام دهید نصب و فعال کردن این پلاگین میباشد با این عمل کلیه قسمت های تارنما ریسپانسیو گردد. که در ذیل ما تصویری از یک مثال وب سایت که با به کار گیری از این پلاگین ریسپانسیو کردیم را می‌توانید ببیند.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.