فایل header.php

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

فایل header.php


فولدر header.php

نقش این فولدر ساخت‌و‌ساز سربرگ وب سایت است همینطور با به کارگیری از این پوشه طراحی سایت فروشگاهی مواقعی زیرا ریسپانسیو بودن وبسایت، اعلام گویش وب سایت به موتورهای کاوش و غیره … می‌باشد.

فولدر footer.php

با به کار گیری از این پوشه پابرگ تارنما تولید و مدیر می‌گردد و در‌حالتی که این پوشه بر روی قالب وردپرس شما وجود نداشته باشد اساسا شما پابرگ نخواهید داشت.

پوشه sidebar.php

خصوصیت مهم فولدر sidebar.php تولید قسمت ردیف کناری هست که شما می‌توانید از روش ابزارک ها قسمت های مختلفی زیرا پایانی نوشته ها ، دوست داستنی ترین نوشته ها ، نام نویسی ، ابزار اکران آب و هوا ، جعبه جستجوی محتوا و غیره قرار دهید.

فولدر tag.php

با استعمال از این پوشه شما می‌توانید بایگانی های تارنما خویش را بر پایه ی بر چسب ها اکران دهید اساسا پوشه tag.php به عبارتی عبارات کلیدی یا این که برچسب ها می‌باشد.

فولدر taxonomy.php

با به کار گیری از این فولدر می‌توانید پست ها و همینطور بایگانی ها را بر پایه ی مقام بندی سفارشی پباده سازی و همینطور در سایت اکران دهید

فولدر rtl.css

rtl یا این که روش طومار راست به چپ فایلی میباشد که شما می‌توانید قالب وردپرس خویش را با به کار گیری از آن راست چین نمایید.

پوشه data.php

همان گونه که از اسمش پیداست نقش مهم فولدر data.php اکران بایگانی ها بر پایه ی تاریخ است در صورتیکه این فولدر در قالب وردپرس شما وجود نداشته باشد تاریخ تکثیر مطالب و محتوای تارنما اکران داده نخواهد شد.

در انتها معرفی فایلهای قالب وردپرس ادامه به برگه آرشیو می‌پردازیم که شما آشنایی کافی را از این پای داشته باشید.

برگه آرشیو چه است؟

برگه آرشیو در واقع بخشی میباشد که همه مورد ها اساسی یک وبسایت را اکران می‌دهد از جمله: داده ها نویسندگان ، دسته‌بندی‌ها ، پست های سفارشی ، داده ها صفحه ها و …

خوب به انتها این نوشته‌علمی آموزشی یعنی معرفی فولدر های قالب وردپرس و همینطور پوشه single.php در وردپرس رسیدی ما کل تلاشمان را در سمت و سوی معرفی بهتر پوشه ها کردیم، امید‌وار‌یم گزینه به کار گیری شما عزیزان قرار گرفته باشد. غالب باشید.
۰ ۰

MVC چیست؟

MVC یک الگوی طراحی است که برای جدا کردن داده ها (Models)، رابط کاربری (Views) و منطق برنامه (Controllers) استفاده می شود. برای درک بهتر باید دانش کافی در مورد PHP و OOP (برنامه نویسی شی گرا) داشته باشید.

ساخت یک فریمورک PHP MVC ساده

می توانید از Docker، XAMPP یا هر برنامه دیگری برای محیط توسعه خود برای ایجاد یک ساختار ساده برای فریمورک PHP MVC استفاده کنید.

یک پوشه جدید در پوشه پروژه های خود ایجاد کنید. در اینجا پوشه جدید را با نام “simple-php-mvc” ایجاد کرده و سپس وارد آن می شویم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.