مهمترین و برگزیدگان خصوصیت های وبسایت خبری

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

مهمترین و برگزیدگان خصوصیت های وبسایت خبری


خصوصیت های برتر ساخت وب سایت خبری : ساخت وب سایت خبری یکی یچیده ترین دسته طراحی وب است . بایستی در پباده سازی این گونه از وبسایت ها طراح تارنما صبر ی متعددی به خرج دهد همانطور که در طراحی وب سایت طراحی سایت فروشگاهی خبری در نوشته‌ی علمی گذشته نیز اشاره کردیم برای ساخت سایت خبری و به کار گیری با صرفه از ویزگی های اصلی سایت خبری می بایست این نکته ها را در حیث داشته باشیم:

اولا اینکه در طراحی وب سایت خبری بهتر میباشد وب سایت را برای بیش تر موتورهای کاوش گر مثل گوگل ، یاهو ، بینگ و … seo کنیم
دو م اینکه بایستی در ساخت سایت خبری از گرافیک خبری seo گردیده به کارگیری کنیم
در حیث داشته باشیم پنل رئیس سهل وآسان را برای طراحی وب خبری در حیث بگیریم
تارنما خبری بایستی به‌سرعت بارگذاری شود و در ساخت سایت و گرافیک آن بهتر میباشد از گویش های برنامه نویسی مثل CSS3 برای style دهی به وبسایت و هم چنین گویش ساخت وب سایت Html5 را به فعالیت ببریم به کارگیری از گویش برنامه نویس Css3 در کاهش حم سایت بسیار می‌تواند یاری کننده باشد. برای کاربرانی که با گویش برنامه نویسی Css3 و Html 5 آشناییت ندارند می‌توانند از اینترنت تارنما های ارائه دهنده ی عصر های آنلاین کد نویسی فایده مند شوند .
ضمنا گزینه بعدی که قادر است برای ساخت سایت خبری بسیار آیتم دقت قرار گیرد بها برای طراحی وب خبری میباشد. یک طراح سایت بایستی بتواند بر پایه ی مراد ی مشتری و دسته سایتی که می‌خواهد بها منسبی را ارائه نماید . تارنما خبری بر طبق تجهیزات و ویژگیهایی که انتظار می رود بها داده میشود .

مهمترین و برگزیدگان خصوصیت های وبسایت خبری
۱- به کارگیری از سیستم مدیر مختوای توانا ( ساخت سایت اینتن سیستم مدیر محتوای منحصربه‌فرد را توصیه می‌نماید )
۲- سیستم عالی برای گردش خبر ( سردبیر و خبرنگار و …. )
۳- قابلیت و امکان گزارشات خبر ها به طور گزارش ، یادداشت ، رای زنی و ….
۴- دور و بر توانا برای دستکاری خبر و هم چنین یک دور و اطراف خوشگل برای بروز رسانی بعضی از خبرها های سیاسی و اقتصادی و…
۵- دور و بر بروز رسانی و هم چنین تهیه زمانبندی برای تکثیر مطالب در آینده داشته باشد .
۶- یک کدام از دیگر از شایسته ترین امور می قدرت این باشد که یک گوشه و کنار ساخت شود که خبر های مربوط به خبر روان را نشان دهد.
۷- صد رد صد یک اطراف کانتنت برای نسحه ی متنی هر خبر را داشته باشید به این دلیل‌که در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیا اهمیت داراست.
۸- سیستم نام نویسی و هم چنین محیطی برای یوزرها در لحاظ گرفته گردیده باشد . (در اختیار گرفتن پنل برای یوزرها وبسایت )
۹- مهم خیس از همگی صد رد صد ورژن ی ریسپانسیو برای تارنما خبری داشته باشید به دلیل آن که امروزه با داشتن مشغله زیاد یوزرها پس از وقت کاری از روش دستگاه های هوشمند مثل گوشی و تبلت در مسیر رفت و آمد به وبگردی می‌پردازند .
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.