طراحی وب سایت حرفه ای

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

طراحی وب سایت حرفه ای

طریق #1: ساخت و ساز تارنما از نخست

مهارت ها و ابزارهای مایحتاج

 

Knwoledge: HTML, CSS, جاوا اسکریپت, mySQL or PostgreSQL و (مقر داده)

دور و اطراف توسعه و گسترش مجتمع (IDE): متن والا, اتمو اپ اپلیکیشن Adobe Dreamweaver

مشتریان FTP: فایلزیلا, WinSCP و Cyberduck

در  طراحی سایت فروشگاهی حالتی که میدانید لهجه های اساسی اینترنت و اصلی یک تارنما، میتوانید تارنما منحصربه‌فرد و متمایز خویش را به طور خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید.

 

در غیر این شکل، بهتر میباشد که به نحوه #2 / 3 بروید؛ یا این که، با یک بسط دهنده اینترنت رابطه برقرار فرمایید

 

لهجه های اینترنت / ابزارهای مهم شما می بایست بدانید:

HTML (لهجه نماد گذاری Hyper Text)

HTML ساختار اساسی صفحه ها اینترنت و نرم‌افزار های اینترنت میباشد که محتوای آن را برای مرورگر اینترنت معنایی می نماید. این عبارت از برچسب های متواتر درست شده میباشد که دارنده یک گشوده و بسته و از دید ساختاری یک کلمه و واژه کلیدی میباشد که به وسیله براکت های زاویه محصور شده‌است. دیرین:

CSS (Cascading Style Sheets)

CSS یک لهجه تکمیلی میباشد که برای تزئین نماد گذاری HTML یک کاغذ اینترنت آیتم به کارگیری قرار میگیرد. سوای CSS، یک ورقه اینترنت چیزی جز یک کاغذ سپید وسیع ندارد که دارنده بعضی از متن و تصویر غیر ارادی بر روی آن باشد. CSS چیزی میباشد که کاغذ را به صورت ایده آل می سازد که ما چه‌گونه می‌خواهیم.

زبانهای اسکریپتی

HTML و CSS هیچ چیز سوای لهجه نرم افزار نویسی می‌باشند چون آن‌ها تعاملی نیستند. برای تولید یک برگه اینترنت پویا که به یوزرها جواب می‌دهد، شما نیاز به گویش هایی مانند جاوا اسکریپت و jQuery دارید. گویش های طرف سرور مانند PHP، Python و Ruby نیز ممکن میباشد در زمان برهه زمانی ما یحتاج باشند.

مدیر مقر داده

برای ذخیره، مدیر و دسترسی داده های ورودی استفاده کننده یک سایت، یک جدول عظیم داده ها در لحاظ گرفته میشود که تحت عنوان مقر داده نامیده میگردد. یک سیستم رئیس مقر داده مانند MySQL، MongoDB و PostgreSQL در جهت سرور برای عمل موءثر فعالیت می نماید.

FTP (پروتکل انتقال پوشه)

FTP برای انتقال پوشه های منبع سایت به سرور صاحب خانه خویش به راحتی استعمال می گردد. بر اساس اینترنت و همینطور قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری بر طبق FTP می‌باشند که می‌توانند برای آپلود پوشه های خویش به کامپیوتر سرور به کارگیری شوند.

قدم به قدم با استعمال از IDE، ساخت‌و‌ساز سایت

در اینجا یک مرور کلی از فرآیند وجود داراست که چه طور میتوانید یک وبسایت دست نخستین ساخت‌و‌ساز نمایید، فرض نمایید شما لهجه های اصلی اینترنت و هدف های سایت نقل شده در ابتدا را می‌دانید.

 

مرحله 1: یک اطراف کاری محلی تهیه و تنظیم فرمایید 

 

طراحی سایت با Subline Text

تصویری از دور و اطراف فعالیت متنی متن.

به مراد ساخت‌و‌ساز و سازماندهی پوشه های منبع یک وبسایت، یک گوشه و کنار کاری خوب محلی فعالیت اساسی میباشد. شما میتوانید یک فضا بسط اینترنت بر روی دستگاه رایانه خویش را با نصب یک IDE (دور و بر مجتمع گسترش) ساخت‌و‌ساز فرمایید. یک IDE اصولا متشکل از یک ویرایشگر متن، یک اتوماسیون ایجاد و یک اشکالزدایی میباشد.

 

متن تعالی و اتم بعضا از IDE های مهم برای گسترش اینترنت پشتیبانی از HTML، CSS، JS، PHP، Python و گویش های اینترنت شبیه میباشد.

 

از سوی دیگر، IDE های وسیع ای مانند اپ اپلیکیشن Adobe Dreamweaver که ارائه می‌دهد تنی چند از خصوصیت های دیگر (نمونه: اتصال به سرور، FTP).

 

 

مرحله 2: پباده سازی و ساخت سایت خویش را با به کار گیری از Adobe Photoshop

 

طرح ریزی ساختار وبسایت و سیستم ناوبری از اهمیت متعددی شامل است. اولا می بایست بدانید که چه گونه می‌خواهید محتوای خویش را ارائه دهید. چه‌گونه تعداد منوهای ناوبری، تعداد ستونها یا این که محدوده های محتوا، تعداد تصاویری که می خواهید در آن قرار دهید و کجا قرار دهید، طرح ریزی فرمائید.

 

شایسته ترین طریق مفتوح کردن فتوشاپ Adobe و ساخت نگارگری وحشتناک از صفحه های اینترنت شماست. ممکن میباشد برای صفحه ها گوناگون، از جمله کاغذ اساسی، ورقه، ورقه تماس، شیت سرویس ها و غیره، ممکن میباشد نیاز باشد.

 

طراح قالب ما در هنگام تولید این تارنما گزینه به کار گیری قرار گرفت

مثالها - ماکتهای پباده سازی گردیده هنگام طراحی وب در دسامبر 2016.

مرحله 3: رمز گذاری کردن پباده سازی با به کارگیری از HTML و CSS

 

بعداز انتها دادن به پباده سازی های وحشتناک برای صفحه های اینترنت خویش در Adobe Photoshop، می‌توانید استارت به تایپ کردن کد های منبع فرمائید.

 

این معمولی ترین نصیب میباشد. نماد های HTML را برای عنصرها اینترنت متبوع خویش قرار دهید و از CSS استعمال نمائید و آن‌ها را با دقت به طرح هایی که ساخته اید تزئین نمائید.

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.