آینده شغلی طراحی صفحات وب

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

آینده شغلی طراحی صفحات وب


درین طراحی سایت فروشگاهی  یکسری زمان اینقدر ازم پرسیدن آینده شغلی پباده سازی صفحه های اینترنت چطور است که دیگه تصمیم گرفتم یک نوشته‌ی علمی در این مورد بنویسیم. یعنی روز وجود ندارد این پرسش ازم پرسیده نشه، برخی ایام اینقدر ازم میپرسن آینده شغلی پباده سازی صفحه ها اینترنت چطور هستش، که می بایست برای چندین نفر توضیح بدم (در تلگرام و نصیب ایده ها وبسایت) که به شدت زمان بر میباشد، درین نوشته‌ی‌علمی کوشش می کنم به طور بی نقص در این زمینه حرف کنم که دوستانی که می خواهند در زمینه‌ی آینده این حوزه اطلاعاتی کسب نمایند بعداز مطالعه این نوشته‌علمی فهم و شعور صحت از آن داشته باشند.

آینده شغلی پباده سازی صفحه ها اینترنت

آینده شغلی پباده سازی صفحه ها اینترنت
شاید او‌لین پرسش در ذهن اشخاصی که می خواهند به سمت ساخت سایت بیایند این باشد آینده شغلی پباده سازی صفحه های اینترنت چطور میباشد؟ یاسوالاتی مثل: آیا میشود روی آن اکانت کرد؟ نکنه از رد بیرون بشه؟ نکنه منسوخ بشه؟ نکنه اپ نویسی گوشی جاشو بگیر؟ و خیلی سوالاتی دیگر، ولی بایستی ببینیم حقیقتا آینده ای داراست. به هیچ وجه میتوان روی آن اکانت گشوده کرد.

درسته شرایط کنونی تمامی یه موبایل دستشونه و دارا‌هستند از اپ استعمال میکنند. یا این که اکثرا تو شبکه‌های‌اجتماعی میباشند آن هم به طور نرم‌افزار، البته ادله نمیشود که طراحی وب سایت منسوخ بشه یا این که زدوده شود. مشاهده کنید دوستان این دو تماما با هم مختلف می‌باشند. شکی درین دعوا وجود ندارد که اپ نویسی روز آپ تو دیت در درحال حاضر بسط میباشد و هر روز مطلبد که اپلیکیشن نویس های جدیدی وارد این عرصه شوند. البته طراحی وب سایت مدام و مدام عمل خودش را دارااست. به نظرم این صنعت در کشور‌ایران تازه ظهور میباشد و جدید وارد کشور ایران شده‌است و هر روز شرکتهای متعددی برای طراحی وب سایت و نرم‌افزار نویسی تارنما، اطلاع رسانی استخدام می‌دهند. شرایط کنونی در‌صورتی‌که شرکتهای وسیع رو مشاهده کنید یا این که حتی شرکتهای کوچیک تعدادی اپ نویس اینترنت دارا‌هستند و دو سه نرم افزار نویس برنامه، یعنی اینترنت از نرم‌افزار مهمتر و ضروری خیس میباشد. معمولا از روی یک وب سایت، اپلیکیشنش ساخته می‌گردد.

گه گاه نمی‌شود کل داده ها یک تارنما رو درون یک نرم‌افزار مکان اعطا کرد. شرایط کنونی تصور کنید همین وبسایت خودمون رو در قالب یک برنامه ارائه میدادیم خیلی از یوزرها ابدا خیلی از مطالب رو نمیدیدن یا این که ابدا دسترسی به مطالب براشون دشوار می‌گردد. معمولا ما بخوایم یک کسب و فعالیت رو فعال سازی کنیم نخست سایتش رو پیاده سازی می‌کنیم آن‌گاه به سمت اپ می رویم.

یا این که برای مثال تصور کنید یک تارنما با نصیب پردازش بالا و داده ها انبوه رو در قالب یک نرم افزار پیاده سازی کنیم، شاید بشود این رخداد رو رقم زد البته ابدا نمیتواند سرعت وب سایت و توجه وبسایت رو داشته باشد. نمونه بزنم تا بی نقص متوجه بشید. از جمله همین وب سایت دیجی جنس رو با اپلیکیشنش مقایسه کنیم. جستن مال آیتم عشق و علاقه درون نرم افزار به شدت طاقت فرسا است و مقایسه آن‌ها طاقت فرسا خیس میباشد. البته زمانی شما باطن تارنما میباشید می‌توانید تعداد نامحدودی ورقه گشوده فرمایید و مقایسه فرمائید. در برنامه محدودیت داریم البته در وبسایت این جور وجود ندارد.
۰ ۰

overflow

overflow چیست؟

overflow یا سرریز زمانی اتفاق می افتد که یک نوار پیمایش افقی به طور ناخواسته در صفحه وب ظاهر شود و کاربر برای مشاهده ادامه محتوا مجبور به پیمایش افقی صفحه شود. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد مشکل سرریز شوند.

چگونه می توان overflow را تشخیص داد؟

قسمت مهم حل مشکل این است که بتوانیم آن را تشخیص دهیم. یعنی اگر بدانیم چه زمانی و کجا اتفاق می افتد، می توانیم در آن قسمت از صفحه قرار بگیریم. روش های مختلفی برای تشخیص سرریز وجود دارد، مانند: پیمایش دستی صفحه به چپ یا راست یا استفاده از جاوا اسکریپت (JavaScript) و ….

بیایید راه های تشخیص overflow را بررسی کنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.