چرا به طراحی وب نیاز داریم؟

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

چرا به طراحی وب نیاز داریم؟

مدل‌بندی دیگر، بر پایه ی جور کاربری و انگیزه پباده سازی سایت انجام می گردد. بر این مبنا، اشکال مختلفی از پباده سازی تارنما موجود هست. مانند ساخت سایت شرکتی، وبسایت فردی، وبسایت دانلود فیلم، تارنما ورزشی و … .

طراحی سایت فروشگاهی

هرمورد از این سایت‌ها لازمات یگانه خویش را دارااست. روشی که برای پباده سازی تارنما یک مدرس دانشکده در لحاظ گرفته میشود، با طرز ساخت وب سایت خبری و ورزشی گوناگون میباشد. کمپانی طراحی وب می بایست نخست لازمات یک کسب‌وکار را ادراک نماید و بر طبق آن استراتژی لازم برای ساخت وب سایت را در لحاظ بگیرد.

 

چه دسته سایتی برای چه مدل کسب‌وکاری مطلوب میباشد؟

همان گونه که میدانید تعداد متعددی کمپانی پباده سازی تارنما در تهران و کشور‌ایران موجود هست. حتی در شرایطی که تنها کمپانی‌های دارای اعتبار و باتجربه را در حیث بگیریم، گشوده هم تنوع آن ها متعددی میباشد. هرمورد هم سبک و طرز یگانه خویش را دارا هستند و تجربیات‌شان مشتمل بر ناحیههای خاصی میشود. درضمن هر یک از گویش‌های برنامه نویسی و سیستم‌های مدیر محتوای خاصی به کار گیری مینمایند. تعیین کمپانی طراحی سایت تا حدود متعددی به نیازهای شما بستگی داراست. این که چه جور اینترنت سایتی میخواهید و در چه موضوع‌ای عمل میکنید.

 

به عنوان مثال در‌حالتی که یک سایت منحصر در لحاظ داشته باشید، بایستی به شرکتی مراجعه‌نمایید که توان پباده سازی CMS منحصربه‌فرد را داشته باشد و سیستم مدیر محتوای منحصر آن، آزمون خویش را پس داده باشد.

 

پباده سازی سایت اصولی

 

این ایام ابزارها و خدمت‌های متعددی برای طراحی وب سایت موجود است. حتی برخی از این خدمت‌ها مجانی میباشند. یک وب سایت ابتدایی وردپرسی را با پاره ای فراگیری احتمالا خودتان هم میتوانید پباده سازی فرمایید. موضوع این میباشد که هیچ یک از این تارنما‌ها اصولی نخواهند بود. یک تارنما اصولی، با هر لهجه و سیستمی که نوشته شود، طبق استانداردهای روز جهان پباده سازی می‌گردد. این تارنما با موتورهای جست‌وجو سازگار میباشد، در کلیه دستگاه‌ها به نیکی اکران داده میشود، سرعت بار گذاری بالایی داراست و مهمتر از همگی، بافرهنگ مارک منطبق داراست و شایسته ترین معرف آن میباشد.

 

چرا به طراحی وب نیاز داریم؟

وبسایت نماینده مارک شما در فضای دیجیتال میباشد. یک ویترین مجازی که می‌توانید روی تک تک جزئیات آن چک داشته باشید و ترتیبی بدهید که تمامی مورد ها طبق لحاظ خودتان پباده سازی شوند. بستری که با به کارگیری از آن می توانید خویش را، با هزینه‌های کمتر، به یوزرها معرفی فرمائید.

۰ ۰

کاربرد پایتون چیست و کجا استفاده می‌شود؟

پایتون یک زبان عمومی (General Purpose) است و محدود به یک حوزه خاص نمی‌شود. این یعنی می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و در بخش‌های مختلف تکنولوژی فعالیت کنید. یک برنامه نویس پایتون اگر حرفه‌ای باشد، در هر حوزه ای حرف برای گفتن خواهد داشت. بعضی از زبان‌های برنامه نویسی مخصوص به یک حوزه خاص هستند یا اگر به بخش‌های دیگر ورود کنند قدرت زیادی ندارند، اما پایتون اینگونه نیست. کافی است آن را یاد بگیرید و تبدیل به یک متخصص پایتون شوید تا ببینید در دنیای برنامه نویسی واقعا چه قدرتی به شما می‌دهد.

برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون

مهم‌ترین دلیلی که باعث شد پایتون به بخش‌های مختلف IT وارد شود، کتابخانه‌ها بودند. این کتابخانه‌ها هستند که پایتون را توسعه پذیر می‌کنند. همین‌طور باعث راحت‌تر شدن کار برنامه نویسان می‌شوند. البته بعضی از این کتابخانه‌ها هنوز جای رشد و پیشرفت دارند و در پروژه‌های بزرگ قابل استفاده نیستند.

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب پایتون، چسبندگی این زبان است. منظور از چسبندگی یا Glue Language این است که پایتون می‌تواند به خوبی با کدهای سایر زبان‌ها ادغام شود یا اصطلاحا به آن‌ها بچسبد. به کمک این تکنیک می‌توانید یک قطعه کد به زبان C یا هر زبان دیگری را به راحتی به پروژه خود اضافه کنید. در ادامه کاربرد پایتون را که 9 بخش اصلی تقسیم می‌شوند، به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی زبان برنامه نویسی پایتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.