چه‌گونه فعالیت با پایتون را استارت کنیم؟

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

چه‌گونه فعالیت با پایتون را استارت کنیم؟

چه‌گونه فعالیت با پایتون را استارت کنیم؟

اولی کاری که  طراحی سایت فروشگاهی بایستی برای استعمال از پایتون انجام دهید، دانلود بعضی قابل انعطاف‌افزارها میباشد. درصورتی که مخاطب رایانه‌های ویندوزی می‌باشید، بایستی برای دانلود یک ترجمه کننده پایتون (Python Interpreter) و همینطور یک محیط بسط‌ی یکپارچه‌ی پایتون (Python IDE) مبادرت فرمائید. معنی کننده پایتون چه چیزی است؟ ترجمه کننده به‌گویش معمولی، به عبارتی قابل انعطاف‌افزاری میباشد که توان تلاوت کد پایتون و اجرای آن را دارااست. نصب کردن معنی کننده مثل این میباشد که به رایانه فراگیری دهید چه‌طور به زبانی بیگانه حرف نماید. 

 

ازطرفی IDE را داریم که مخفف عبارت Integrated Development Environment به‌معنا گوشه و کنار توسعه و گسترش‌ی یک دست میباشد. IDE را می‌اقتدار محیطی دیجیتالی به‌اکانت آورد که می توانید کدهای پایتون را در آن تایپ نمائید. ازطریق دور و اطراف بسط‌ی یک پارچه قابلیت و امکان ذخیره و بازکردن فولدر‌ها برای‌تان مهیا میگردد، همینطور زمانی که به اجرای کدها رغبت داشته باشید می توانید به ترجمه کننده پایتون متکی گردید. IDE رابط دربین شما و پایتون برای بسط‌ی برنامه میباشد. 

 

نصب کردن ترجمه کننده پایتون مثل این میباشد که به رایانه فراگیری دهید چه گونه به زبانی بیگانه حرف نماید

به‌هنگام نصب ترجمه کننده می بایست میان پایتون ۲ و پایتون ۳ یک آیتم را گزینش نمائید. هریک از این‌ ورژن‌ها دارنده نقاط ضعف و قوت خاص خودشان می باشند، البته بهتر میباشد بدانید که پایتون ۲ به‌شکل قانونی پشتیبانی نمی شود. براین اساس خواهیم توانست از پایتون ۳ به‌تیتر مورد‌ای بهتر خاطر کنیم که قرار میباشد در آینده هم از آن مصرف شود. یکی‌از اساسی‌ترین ضعف‌های پایتون را قادر خواهیم بود همین تنوع ورژن‌های گوناگون تیتر کنیم. این مسئله سبب ساز میشود اشخاصی که قصد دارا‌هستند اپلیکیشن‌نویسی را برای اولی‌توشه مقدمه نمایند، اندکی سردرگم شوند. 

 

جدیدترین ترجمه کننده پایتون را از پیوند‌های تحت دانلود فرمائید (در لحاظ داشته باشید که ممکن میباشد هم‌در حال حاضر روی سیستم‌تان ترجمه کننده پایتون نصب گردیده باشد، به‌خصوص درصورتی که از سیستم‌های دلیل لینوکس یا این که macOS به کارگیری می کنید):

 

دانلود جدیدترین معنی کننده پایتون برای ویندوز | دانلود جدیدترین ترجمه کننده پایتون برای مک

راجع به دور و اطراف توسعه و گسترش‌ی یک دست، آیتم‌هایی متفاوت پیش‌روی شما قرار میگیرد که تمامی مزیت‌هایی متنوع دارا‌هستند. شماری از این IDEها مجانی می‌باشند، البته برای به کارگیری از سایر می بایست پول پرداخت نمائید. اما ورژن‌های مبلغی قابلیت و امکان‌های توسعه یافته‌ی متعددی دارا هستند و پرداخت پول برای آنان توجیه‌پذیر میباشد. به‌دنبال میتوانید شماری از آیتم‌های مطلوب برای IDE را دانلود نمائید:

 

PyCharm | Wing IDE 5 | NetBeans | LiClipse | Komodo

PyCharm یکی اطراف‌های بسط‌ی یک پارچه‌ی مجانی میباشد و فی مابین دوستداشتنی‌ترین IDEها برای بسط‌ی پایتون قرار می گیرد. شمار درخورتوجهی از کارشناسان، PyCharm را به اکثری از یوزرها توصیه می‌نمایند. اما مراحل نصب آن ممکن میباشد اندکی پیچیده باشد. برای دوری از هرگونه اختلال سفارش میکنیم روند ظریف نصب آن را از اینترنت‌وبسایت قانونی‌اش دنبال فرمائید.

 

در پلتفرم گوشی موقعیت بسیار بی آلایش‌خیس میباشد، چون IDE و معنی کننده به‌باطن اپلیکیشنی واحد منتقل گردیده‌اند. براین اساس پلتفرم گوشی قادر است مورد‌ای بهتر برای جدید‌کاران باشد. به‌مراد مقدمه کدنویسی در گوشی بایستی یک برنامه خاص را دانلود و به کارگیری نمائید. به‌این مراد آیتم‌های تحت را به‌شما سفارش میکنیم:

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.