۱۰ ویژگی که به شما نشان می‌دهد می‌توانید برنامه‌نویسی کنید

۱۰ ویژگی که به شما نشان می‌دهد می‌توانید برنامه‌نویسی


برخی اوقات ما به  طراحی سایت فروشگاهی  یک مهارت و یا این که تخصص عشق‌ی متعددی داریم البته نمی‌دانیم استعدادی در آن قضیه داریم یا این که خیر، مثلا عده ای می باشند که به اپلیکیشن‌نویسی عشق‌ی متعددی دارا هستند ولی تصور، عدم داشتن استعداد نرم‌افزار نویسی دراین مورد، آنان را از به عبارتی اولِ رویه مأیوس می‌نماید. در بنا شده در این نوشته‌ی علمی قصد داریم فاکتور و خصوصیت‌هایی را آیتم بررسی و محاسبه در اختیار بگذاریم، که داشتن حتی یک‌سری گزینه از این فاکتورها در معنای بضاعت و استعداد شما در خصوص نرم‌افزار‌نویسی میباشد. و در پایان شما می توانید به‌سادگی به سؤال آیا نرم‌افزار‌نویسی با بضاعت و توان‌های شما سازگار میباشد یا این که خیر جواب قابل قبولی بدهید.

داشتن استعداد نرم‌افزار‌نویسی
اپلیکیشن‌نویسی یکی‌از شیرین‌ترین و اما معضل انگیزترین مباحثی میباشد که در دنیای کامپیوتر وجود داراست. ما درپی‌ی مقاله ۱۰ گزینه از خصوصیت‌هایی بارز یک شخصیت اپلیکیشن‌نویس را فراهم کرده‌ایم. چنانچه حتی شما ۸ گزینه از این خصوصیت‌ها را در وجود خویش می بینید می بایست بدانید شما برای نرم افزار‌نویسی ساخته‌گردیده‌اید و استعداد یک اپ‌نویس خوب شدن را دارید.

حل مورد
تحلیل
تمرکز
بحران
خلاقیت
شغل های روتین
تکنولوژی
حل ایراد
کسب درآمد
ارتباطات
نرم افزار‎‌نویسی

حل زمینه
یک کدام از اساسی‌ترین خصوصیت‌هایی که از اشخاص، یک اپ‌نویس خوب و حرفه ای می‌سازد توان و توان در حل مسائل میباشد. برخی اشخاص از حل مسائل لذت میبرند هر یک سری ممکن میباشد یک زمینه مشقت بار به حیث بیاید البته با این اکنون با کوشش مکرر و با آزمون کردن شیوه های متعدد در غایت برنده به حل قضیه میگردند این دسته از اشخاص در غایت میتوانند نرم‌افزار‌نویسان ماهری شوند. معمولا برخورد نرم افزار‌نویسان درباره با حل مسائل یک برخورد منطقی میباشد. به دلیل آنکه آنها معتقد‌اند تصمیم‌هایی که از روی حس گرفته می گردد تصمیم‌های ناپایدار و لحظه‌ای می‌باشند. به همین خیال آنان حل مسائل از شیوه منطقی را به بقیه طرق جانور ترجیح می دهند.

داشتن چنین شخصیتی به شما یاری می‌نماید که در منطقهی نرم‌افزار‌نویسی رده ویژه‌ای را از آن خویش خواهید نمائید البته برخلاف این دسته از اشخاص، افرادی نیز می‌باشند که هیچ سیرتکامل عشق‌ای به حل مسائل ندارند. با این وجود ممکن میباشد طی کردن مسیر نرم‌افزار‌نویس شدن، برای این دسته از اشخاص سخت باشد. با این اکنون به نرم‌افزار‌نویسی و کد زدن عشق و علاقه دارید می بایست مسائل متعددی را حل نمائید و به‌این عمل عشق مند گردید.

ارزیابی
یک کدام از دیگر از ارکان اساسی نرم‌افزار‌نویس شدن توان ارزیابی و تحلیل میباشد. معمولا اپ‌نویسان توان بالایی در تفکیک و محاسبه مسائل دارا هستند. در صورتی شما هم از آن دسته کسانی می‌باشید که هر زمینه، و یا این که حتی یک موسیقی و تابلوی نگارگری را می توانید به خیر و خوبی محاسبه فرمایید، بدانید که داشتن استعداد اپ‌نویسی در وجود شما مخفی میباشد.

تمرکز
کلیه‌ی ما میدانیم هر چقدر روی یک مسئله توجه و تمرکز بیشتری به خرج دهیم در آموزش آن از سایر جلوتر هستیم. داشتن اعتنا و تمرکز بالا به شما امداد می‌نماید هر چه زودتر به غرض و مقصد خویش برسید. به عنوان مثال کسانی که قصد یادگیری رانندگی را دارا‌هستند هر چه بیشتر روی فراگیری و آموزش راهنما و رانندگی تمرکز بیشتری به خرج دهند خیلی سریع‌خیس از سایر میتوانند این مهارت را کسب نمایند. با اعتنا بدین مسئله درصورتی که شما انسان نادر صبر‌ای می‌باشند و به خیر نمی‌توانید روی یک زمینه و مورد تمرکز نمایید به شما توصیه می کنیم درپی نرم‌افزار‌نویسی نروید. ولی بایستی بدانید آموزش و کسب هر علم و مهارتی به صرف توجه و تمرکز نیاز دارااست.

معضل
اپلیکیشن‌نویسی یک کدام از ناحیههایی میباشد که شمارا با معضل‌های زیادی رو به رو می‌نماید. چنانچه شما یک شخص معضل پذیر می باشید و از معضل لذت می برید، اپلیکیشن‌نویسی و اپ‌نویس شدن شایسته ترین آیتم‌ای میباشد که می توانید به آن روی آورید. به عنوان مثال ممکن میباشد حین کد زدن و تایپ کردن یک پروژه مشکلی در اجرای اپ بوجود آید و یا این که شما با یک ارور نفس گیر و غیر انتظار رو به رو گردید، از این رو بایستی بتوانید خلل اتفاق افتاده را برطرف فرمایید. البته خوشبختانه می بینیم که اکنون اکثر جوان ها ما اشخاصی بحران پذیر می‌باشند و با مواجه شدن با این موضوع ابایی ندارند.

خلاقیت
اپلیکیشن‌نویسان معمولا اشخاص خلاقی می‌باشند. با اعتنا بدین خصوصیت حین تایپ کردن یک نرم افزار کوشش می‌نمایند شایسته ترین، موثرترین و ولی کوتاه‌ترین مسیر را برای حل یک زمینه تعیین نمایند. واقعا نرم افزار‌نویسانی که کد زدن را با خلاقیت ادغام می‌نمایند نسبت به اشخاصی که از یک موقعیت روتین و اصولی برای نوشته اپلیکیشن استعمال می‌نمایند اشخاص برنده تری می‌باشند.

شغل های روتین
در صورتی شخصی می‌باشید که همیشه دوست دارید در یک مسیر واحد جنبش نمایید و از شغل های روتین و تکراری لذت میبیرید. اپلیکیشن‌نویسی گزینش صحت برای شما نخواهد بود. همانگونه که پیش از این نیز بدین قضیه اشاره کردیم اپ‌نویسی مسیری معضل وار دارااست و درین مسیر معمولا افراد بحران پذیر چیره‌خیس میباشند. و به‌سادگی می توانند به اپ‌نویسان بزرگی تبدیل شودند.

تکنولوژی
در صورتی‌که شخصی می باشید که شیفته دنیای تکنولوژی میباشید و به نیکی میتوانید با تکنولوژی‌های تازه رابطه برقرار نمائید می توانید در حوزه‌‌ی نرم افزار‌نویسی خوش بدرخشید.

در غیر این شکل ما اپلیکیشن‌نویسی را به شما سفارش نمی‌کنیم. به این دلیل که اپ‌نویسی با دنیای تکنولوژی عجین شده‌است و ردپای لبریز رنگی از نرم‌افزار‌نویسی در دنیای تکنولوژی به چشم می خورد.

حل اختلال
در‌صورتی‌که شما شخصی می باشید که به حل اختلال عشق دارید می بایست بگوییم داشتن استعداد نرم افزار‌نویسی در وجود شما مخفی میباشد. به این دلیل که نرم افزار‌نویسی شما‌را با ارور و خطاها ناگهانی مواجه می‌نماید که بایستی درباره با حل آنها کتف خالی نکنید.

کسب درآمد
بعضا از اشخاص از به عبارتی نخستین که وارد دنیای نرم‌افزار‌نویسی می شوند هدفشان کسب درآمد بالا میباشد. آن ها توقع دارا‌هستند در به عبارتی اولِ مسیر به درآمد دیده گیری برسند. و درصورتی که که درآمد مدنظرشان را از این ناحیه به دست نیاوند نرم‌افزار‌نویسی را رخنه‌ می‌نمایند. ولی می بایست بدانید کسب درآمد بالا فقط با سپری شد دوران و و صرف عملکرد بالا میسر میشود.

اپ‌نویسی

ارتباطات
توان در برقراری رابطه با سایرین یکی از دیگر از فاکتورهایی میباشد که خبر از داشتن استعداد در اپلیکیشن‌نویسی در وجود شما‌را میدهد. چنانچه شما شخصی میباشید که می توانید به راحتی با دیگر افراد رابطه برقرار نمایید و از مصاحبه و معاشرت با دیگرافراد نوعی شم رضایت و خرسندی به شما دست میدهد. بایستی بگوییم شما شخصی میباشید که چنانچه وارد دنیای اپلیکیشن‌نویسی گردید میتوانید موفقت‌های شگفت انگیزی را در کارنامه‌ی خویش به تثبیت برسانید.

حرف پایانی…
ما درین نوشته‌ی‌علمی ۱۰ فاکتور اصلی، داشتن استعداد اپ‌نویسی را گزینه مشاجره و آنالیز قرار دادیم. اکنون چنانچه شما به اپ‌نویسی و اپ‌نویس شدن عشق و علاقه دارید و ولی فاکتورهای ذکر شده را در وجود خویش نمیبینید نا آرزو نشوید به دلیل آن که داشتن شوق و اشتیاق و عشق مهم‌ترین و سفت‌ترین پلی میباشد که در غایت شما‌را به یک اپلیکیشن‌نویس قهار تبدیل می‌نماید. فاکتورهای روایت شده میتوانند مسیر یک اپلیکیشن‌نویس شدن را برای شما راحت‌خیس نمایند ولی در شرایطی که مالک برخی از این خصوصیت‌ها نیستید بایستی بگوییم کلیه‌ی آنها نوعی فاکتور و خصوصیت‌هایی اکتسابی می باشند که به‌سادگی و با پشتکار میتوانید آن ها به دست آورید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.