انتخاب هاست

آموزش های لازم در رابطه با طراحی وب سایت

انتخاب هاست

هاست با فضای مطلوب

آخری و مهمترین خصوصیت هاست خوب این میباشد که هاست محیط یا این که ظرفیتی مطلوب داشته باشد. ادله آنکه این آیتم را تحت عنوان خصوصیت انتها معرفی کرده ایم این میباشد که داشتن دور و اطراف یا این که گنجایش برای یک وبسایت مزیت رقابتی نمیباشد. موسسه ها متفاوت هاستینگ دیدگاهی را میان یوزرها تولید کرده اند که برای داشتن فضای بیشتر می بایست هزینه ی زیاد تری را پرداخت فرمایید! و یوزرها تصور می نمایند که هاست خوب، سرویسی میباشد که فضای بالایی داشته باشد؛ در شرایطی که که اینطور وجود ندارد اطراف فقط برای مراقبت پوشه های مرتبط با سایت آیتم استعمال قرار می‌گیرد؛ در کنار این دور و اطراف می بایست منابع موردنیاز وبسایت نیز تامین گردد. در گروه سرورکلیک پلن ها به نحوی در حیث گرفته گردیده اند که استفاده کننده مشکلی بابت فضای خویش نداشته باشد صرفا بر روی منابع پلن ها تامل نماید.

طراحی سایت فروشگاهی

برای دکان اینترنتی چقدر هاست ما یحتاج میباشد ؟

برای دکان اینترنتی چه واحد سنجش هاست مایحتاج میباشد؟

 

برای مغازه اینترنتی چه معیار هاست موردنیاز میباشد؟

مقدار فضای هاست برای مغازه اینترنتی، به طور کامل بستگی به وب سایت شما دارااست. برخی از وبسایت ها می باشند که تولید ها متعددی را به فروش نمی رسانند و صرفا تبلیغات انجام می‌دهند، طبیعتا این تارنما ها به فضای هاست با وسعت بالایی نیاز ندارند. این اشخاص میتوانند از هاست اشتراکی نیز به کارگیری نمایند.

 

ولی فعال سازی یک وب سایت فروشگاهی ماهر، طبیعتا به ترازو فضای هاست بیشتری نیاز داراست، به دلیل آنکه داده ها و فولدر های بیشتری را برای ذخیره سازی و مراقبت دارااست. هاست ما یحتاج برای دکان اینترنتی بایستی خصوصیت های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آن مقدار فضایی میباشد که در چنگ شما قرار داده میگردد.

 

مهم‌ترین نکات برای تعیین فضای مایحتاج برای دکان اینترنتی:

وسعت و مقدار فضای کافی برای وبسایت فروشگاهی

پشتیبانی به طور 24 ساعته

سرعت هاست موردنیاز فروشگاهی

تهیه و تنظیم ورژن پشتوانه

گزینش هاست مطلوب با گویش اپ نویسی تارنما

برای مغازه اینترنتی چه واحد سنجش هاست مورد نیاز میباشد؟

 

شما میتوانید با اعتنا بدین موردها مقدار فضای هاست موردنیاز برای دکان اینترنتی خویش را تعیین نمایید. برای تعیین شایسته ترین Host جهت ساخت و ساز دکان اینترنتی میتوانید به نوشته ی علمی راهنمای گزینش و خرید هاست مطلوب مراجعه نمایید.

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.